Від щирого серця бажаю всім щастя та миру!


Візитівка

Радий вітати дорогих гостей на своєму сайті!

 

 

Я,Гуленко Сергій Володимирович,

вчитель англійської мови,класний керівник 6 класу.

Мої випускники 2017 року вже навчаються в різних навчальних закладах країни.

 САЙТ ВИПУСКНИКІВ 2017 РОКУ

 

Педагогічний стаж: 29 років

Стаж роботи класним керівником: 27 роки

 

Проблема, над якою працюю в системі виховної роботи:

 «Формування національної свідомості, патріотичних почуттів учнів

засобами національно-патріотичного виховання».

Педагогічне кредо:

«Допоможи кожній дитині усвідомити суть свого життя,

визначити й накреслити орієнтири власного майбутнього»

 

     Мій особистісний і педагогічний портрет

        Патріотизм не підвладний часу. Це почуття робить нас добрими, гуманними, справедливими людьми, які понад усе цінують рідну землю й мову, знають і поважають символи своєї держави, шанують історію і дбають про майбутнє. У сучасних умовах  виховання особистості дитини, постає питання про те, чи здатне молоде покоління на високе почуття патріотизму? Я впевнений, що сьогоднішні учні здатні на патріотичні почуття. Вони хочуть миру і спокою в державі, її процвітання, бо саме це є рушійною силою їхнього майбутнього.       

     Кожна дитина – індивід, особистість, що формується впродовж свого життя різними чинниками. Одним із цих чинників є школа. Однолітки, друзі, вчителі – це той світ, де дитина вчиться бути собою, розвивається, шліфує свої життєво необхідні принципи та поняття.                                                                                      

    Добре, коли в цей час поряд із дитиною, яка підіймається по власних сходинках успіху, йде творчий, активний, розумний учитель.     

Я, Гуленко Сергій Володимирович, працюю вчителем англійської мови в Кантакузівському НВК «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Драбівської районної ради Черкаської області з 1991 року. До цього часу працював у Коломицькій ЗОШ І-ІІ ст. У перший рік моєї роботи в Кантакузівському НВК мене було призначено класним керівником 9 класу. З того часу  мої три випуски із нашого навчального закладу, в яких я був класним керівником, пішли в самостійне життя. Зараз мої десятикласники - мій четвертий випускний клас.

     Моє перше знайомство з класом розпочалося   роботою із відвідання учнівських родин із метою встановлення   тісної співпраці  мене, як класного керівника, та батьків у вихованні дітей.

       У чому полягає моя методологічна позиція класного керівника? В роботі вважаю головним- забезпечення розвитку особистості кожної дитини, її творчого потенціалу. Відносини з дітьми будую на принципах співробітництва, співтворчості і пам’ятаю, що вчитель може допомогти дітям розвивати почуття прекрасного, пробудити творчі сили.

       Класний керівник є  на сьогодні  духовним посередником між суспільством і дитиною, прагне створити сприятливі умови для формування особистості, вносити необхідні корективи у процес виховання, координування зусилля педагогів, сім’ї , соціуму. В своїй роботі керуюсь принципом:  допомогти дитині знайти свій ключ до успіху, створити умови, у яких вона розкриватиме свої здібності, творитиме своє життя, зростатиме духовно, творчо, інтелектуально й буде самовдосконалюватися.

     У своїй діяльності використовую різноманітні форми виховної діяльності , які б давали бажаний результат. Серед них:

  •  різноманітні акції;
  • виховні заходи та свята;
  •  години спілкування,виховні години
  • екскурсії;походи
  • зустрічі з цікавими людьми
  • участь в конкурсах та виставках;
  • волонтерська робота.

 

Поряд із традиційними формами роботи використовую інноваційні колективні й індивідуальні форми співпраці з батьками: батьківські збори з фрагментами педобучу, класні прес-конференції, дискусії, круглі столи, батьківські тренінги. Залучаю батьків до проведення виховних годин, екскурсійних подорожей, загальношкільних заходів, конкурсів та турнірів.  До батьківських зборів готуюся ретельно та заздалегідь. У нашому класі діє батьківський актив.

Робота  з  батьківським  активом  проводиться  за  напрямами:

 

•  роз’яснення  батькам  завдань  щодо національно– патріотичного  виховання  учнів;

•  ознайомлення  батьків  із  основними  методами  національно– патріотичного  виховання дітей;

•  залучення  батьків  до  участі  в  позакласній  роботі  ( допомога  в  проведенні  походів,  екскурсій,  змагань,  бесід  із  учнями  на  теми патріотичного виховання);

 

Батькам  рекомендую такі   форми  і  методи з  національно-патріотичного  виховання  дітей  у  сім’ї:

 

•  ознайомлення  дітей  із  сімейними  бойовими  та  трудовими  традиціями;

•  читання  та  обговорення  з  дітьми  книг  на   патріотичну  тематику;

•  розповіді  про  героїчні  подвиги членів родини у 1941-1945 роках;

•  спільний  перегляд  героїко – патріотичних  фільмів,  телевізійних  передач;

•  заохочення  дітей  до  участі у волонтерській діяльності;

•  розвиток  інтересу до  військових  професій  та  служби  в  Збройних  Силах  України;

•  фізичне виховання  та  загартування  дітей.                      

Однією  з  ефективних  форм  національно – патріотичного  виховання  є  волонтерська  робота, відзначення  пам’ятних  дат  свят,повязаних з  історією  української  державності. 

Найурочистішим  святом  в  школі  і  селі  є  День  Перемоги. Традиційно проводиться  робота  по  впорядкуванню території біля монумента Слави  та пам’ятника Невідомому солдату.  Учні  готують    вітальні  листівки ветеранам,  проводять  виставки  малюнків  на  військову  тематику,  запрошують  ветеранів  на  уроки  Мужності . 

      Одним  із  напрямів  патріотичного  виховання -  є виховання  учнів   на  героїчних прикладах та вчинках  воїнів – визволителів,ветеранів  Великої  Вітчизняної  війни.  З  метою  формування  високих  духовно – моральних  принципів  і  громадянської  відповідальності,  відданості  своїй  Вітчизні, патріотичних  якостей  молоді  систематично  проводжу  цілеспрямовану  роботу,запрошуючи  до школи   ветеранів    війни, а тепер – учасників АТО.

         Учні школи переймаються долею бійців, котрі воюють в зоні АТО. Для підтримки земляків,воїнів АТО, учні 10 класу брали участь у виготовленні маскувальних сіток, зборі макулатури (було зібрано майже 2 т., виручені кошти були направлені на потреби воїнів АТО), зборі продуктів харчування для захисників України. А нещодавно діти та їхні батьки направили адресну допомогу одному з воїнів АТО-тату нашого однокласника.

      Ефективним  осередком  виховання  патріотичних  почуттів   молоді  є  шкільна Кімната  пам’яті  (керівник Гелевера А.А.).  Зараз спільно з моїми учнями учитель історії  Гелевера А.А. готує експозицію, присвячену подвигу Героїв Небесної Сотні та воїнам АТО. Протягом  багатьох років  учнівським та педагогічним колективом школи зібраний цікавий матеріал із історії рідного краю, давні звичаї, обряди, історію освіти. Матеріали висвітлені в різних експозиціях шкільної музейної кімнати « Бабусина світлиця». Учні  10 класу є екскурсоводами  та проводять змістовні екскурсії.

    Традиційним  у нашому НВК стало проведення заходів, приурочених визначним пам’ятним датам, національним  традиціям нашого народу. Наш класбере участь в усіх загальношкільних заходах.

Ми зростаємо та вдосконалюємося кожного дня . Маємо успіхи у навчанні,  поведінці,вчимося нести відповідальність за свої вчинки. Помічаю,як із кожним роком атмосфера в класі змінюється на краще.

Особисто я ,як класний керівник,  живу  проблемами дітей, розчаровуюся через їхні невдачі, радію успіхам та  досягненням моїх вихованців.

Вони -не тільки мої учні, вони- мої найкращі друзі та улюблені діти.

Ніколи не потрібно забувати:

Вчаться у тих, кого люблять!

«Ти можеш!» - повинен нагадувати вчитель учневі.

«Він може!» - повинен нагадувати колектив.

«Я можу!» - повинен повірити в себе учень.»

                                                               В.Шаталов